fbpx

רוצים מתנה ממני? כל הקודם זוכה!‎

תמי סירקיס

תמי סירקיס

מנטורית לתזונה מבריאה

שלום חברים!
אני אומרת לכם את האמת – כבר שבועיים אני מתלבטת מה לתת לכם השנה מתנה לחג?

עוד מתכונים? הרי לאן שלא תביטו יש מוסף, פלייר וגיליון חגיגי שמפגיז אותנו עם צילומים ומתכונים של שף זה או אחר שכבר נמאס לראות…

(מה גם, שאתם מקבלים ממני כל שישי מתכונים נפלאים והאתר שלי עבר לאחרונה “מתיחת פנים” וקל למצוא בו כל מה שאתם רוצים. ונו.. כמובן שבהמשך תמצאו גם את המתכון הנפלא לעוגת דבש ללא גלוטן שהראתי בפינה שלי ברשת ערוץ 13);

עוד סיפור מרגש? הרי אין לאף אחד זמן או סבלנות לרשימות והגיגים מעמיקים בדיוק בסופ”ש-חג האינטנסיבי שלפנינו, עם השאלות הקיומיות “אצל מי אנחנו בערב חג שני?? ומי מביא את סבתא (ואת הדגים שלה) לדודה במוצ”ש?”…

“אז מה בכל זאת?” שאלתי את אילנה רף, מי שמנהלת לי את המשרד בשלט רחוק ובאהבה כבר שנים. “מזומן – כמו לחתונה” היא אמרה בחיוך – ספק בצחוק ספק ברצינות… “יוריקה!” אמרתי לה “את גאון!!”.

אז …… קבלו!
השי לחג שאני מציעה לכם שווה באמת המון כסף ולכן הוא יהיה מוגבל לעשרת הפונים הראשונים בכל קטגוריה:

 

קטגוריה א’: הרצאה

500 ש”ח הנחה על הרצאה שלי אצלכם בחוג בית, במסיבה, בקהילה או במקום עבודה.
תוכלו לבחור הרצאה בכל נושא למימוש עד סוף שנת 2018 – אבל רק לעשרת המזמינים הראשונים ישירות מאיתנו החודש (לא דרך סוכנים).

(מעוניינים? מיד הטופס למילוי!)

קטגוריה ב’: סדרת אימוני בריאות

350 ש”ח הנחה על סדרה קצרה של אימוני בריאות אישיים איתי בסקייפ או בטלפון: שלוש שיחות וידיאו במחיר של שתיים למימוש עד סוף שנת 2018 – אבל רק לעשרת המזמינים הראשונים.
(מעוניינים? מיד הטופס למילוי!)

מעוניינים? מלאו את הטופס הבא:

עוגת דבש ללא גלוטן

אני מתלבטת ואתם תחליטו: מצד אחד, יש לי קהל קוראים גדול, שמחפש תחליפים לקלאסיקות של החג ומעדיף את ה”רע במיעוטו” על פני נקודות הקיצון של “פריקת עול” או “התנזרות מוחלטת”. מצד שני, במשך שנים אני החזקתי בדעה, שמי שנכנס לתזונה דלת פחמימות במטרה להבריא – עדיף לו שיימנע לחלוטין מדברי מאפה ולא יסמוך על תחליפים טעימים ועל כוח הרצון שלו כשהפיתוי יהיה על השולחן.

השנה, יש לי פינה קבועה בתוכנית הבוקר ברשת ערוץ 13 “פותחים יום” ודעת המערכת והמגישים היא שיש צורך וביקוש גדול למתכונים ללא גלוטן. אז העוגה שלפניכם היא ללא קמח בכלל – ולכן מתאימה מאוד למי שרגיש לגלוטן או מקפיד על תזונה נטולת גלוטן; בנוסף, העוגה אינה מכילה מוצרי חלב והיא “פרווה” מבלי שיש בה מרגרינה או שמני זרעים (כמו שמן קנולה, תירס וסויה). במקום זאת, השתמשתי בשמן זית ובזכות העושר של התבלינים העזים, טעמו וניחוחו המיוחדים של שמן הזית כלל אינם מורגשים.

ומה עם הסוכר? מעבר לחצי כוס דבש אין עוד סוכר או קמח – אבל (!!) מי שמקפיד על תזונה דלת סוכר ופחמימות צריך לקחת בחשבון שלא מדובר במתכון נטול סוכרים וחשוב שייזהר מפני אכילת יתר.

זהו! אני חושבת שזאת ההקדמה הארוכה והמתנצלת ביותר שכתבתי למתכון של עוגה ואני מקווה שמי שיכין אותה יהנה ממנה מאוד.

חג שמח!!

המתכון של העוגה, כולל הסרטון שלי מרשת ערוץ 13, כאן:

מתכונים נוספים שמתאימים לחג:

שיתוף

מוזמנים לעקוב

אני מעלה תוכן מעניין ומתכונים טעימים

מבצע מיוחד
בעקבות המצב

הקורס שלי
"המדריך ליסודות התזונה המבריאה"
במחיר מיוחד

49 ש"ח בלבד!

המבצע לזמן מוגבל.

דילוג לתוכן