fbpx

מילים של טעם - לבחירתכם

תמי סירקיס, בלוגרית, עיתונאית מזון ומחברת ספרי בישול, מאמנת בריאות ויועצת תזונה (אכן רשימה ארוכה…) נמצאת כבר שנים בתודעה הציבורית. היא מופיעה בקביעות על במות, בכנסים, בתקשורת בתוכניות טלביזיה, רדיו ובאתרי האינטרנט. 

תמי מציעה הרצאות, סדנאות ומופעי “סטנד-אפ קולינארי” כשבכולם מבט משועשע ומרענן על אוכל, בני אדם והקשרים ביניהם. התכנים של תמי מתאימים למגוון אירועים: החל ממסיבות פרטיות, אירועי קהילה וספריות וכלה בכנסים מקצועיים ותוכן העשרה לארגונים ולחברות.

חדש “תזונת פליאו – טרנד חולף או תזונת העתיד?” – הרצאת המבוא ליסודות לתזונה המבריאה הרצאה עתירת מידע, מבוססת מחקרים על הנושא החם של עולם האוכל – תזונת פליאו. איך פירמידת המזון האמריקאית עשתה את כל האנושות שמנה וחולה? מהי תזונת פליאו ולמה כדאי להתנסות בה? מאלו חמשת מזונות חייבים להיפרד כדי להימנע מסרטן, אלצהיימר, סוכרת ואירוע לב? בואו נשחה נגד הזרם, נשבור כמה פרדיגמות ונבריא את עצמנו עם אוכל בריא, פשוט וטעים. גם אם לא תשנו כלום – טוב שתהיה לכם דעה בנושא.

 

חדש “מזון למחשבה ולהרגשה” – “מרק עוף אינו אוכל אלא חיבוק אוהב ללא מילים”. מי מאיתנו לא מכיר את ההרגשה שמזון  – כמו מוזיקה – הוא אמצעי תקשורת חזק ועוצמתי: דרך להביע רגשות, כוונות, עוצמות וחולשות. ההרצאה בוחנת את מערכות היחסים המורכבות שיש לנו עם אוכל ולמה (כמעט) כל שינוי דומה לגמילה ודורש אימון וליווי. ההרצאה מיועדת למי שעוסקים בתחום האימון והתזונה ומספקת כלים חדשים להבנת משקלו הערכי של מזון בשגרת החיים של כולנו. קהלים אחרים יפיקו מההרצאה תוכן מרחיב אופקים ומעורר מחשבה על חיי היום-יום שלנו ומורכבות הקשר עם אוכל.

תמי מרצה

סודות בין הסירים והספרים” – מופע יחיד בסגנון ‘מספרת סיפורים’ על ההיסטוריה הפרטית מאוד של משפחת סירקיס. המופע מעורר השראה וסימפטיה על הספרים והאישה אשר שינו את המטבח הישראלי ללא הכר. תמי  נותנת למאזינים  הצצה מצחיקה ונוגעת ללב על החיים של “הבת של…”. ההרצאה מתאימה לאירועי קהילה, אירועי חברה ומפגשי נשים..

“על האוברדרפט, האובר-וויט ומה שביניהם”  – יש דמיון בין זללנות ובזבזנות, שניהם מתאפיינים בהתנהגות חסרת שליטה של פיצוי מהיר, שאחריו תגיע חרטה וכעס. האם אפשר לשבור את המעגל? בסדנא נעסוק בתושיה נלמדת ובמיומנות שליטה עצמית.  מתאים לאירועי חברה וימי סדנא של אירגונים. 

 

 

מופע הדגל שלי - כבר למעלה מחמש עשרה שנה על הבמות - סטנדאפ קולינארי

עשרת הדברות לאירוח שפוי” – מופע סטנד-אפ קולינארי מצחיק ואנרגטי. שטף קולח של הומור מושחז, טיפים ותובנות.  במופע שלל עצות מעשיות ומשעשעות (מאחת שעשתה המון טעויות…). זאת הזדמנות לצחוק בקול גדול על עצמנו ועל הרגלינו. מעבר לטיפים לאירוח שפוי יש במופע מימדים של אימון קבוצתי לעידוד תחזוקת חיי החברה והמשפחה שלנו. מופע שמתאים למסיבות פרטיות, אירועי קהילה, קומיק-רליף בכנסים, הופעות בארגונים וחדרי מורים. ראו סרט להלן.

לפרטים נוספים והזמנות: 050-5345550 info@tamisirkis.co.il

תמי סירקיס כיום מנטורית לתזונה מבריאה ומאמנת בריאות מוסמכת, בעלת פינת בישול קבועה בתוכנית “פותחים יום” בערוץ 13 החלה את דרכה בפני קהל בשיעורי בישול בבתי ספר לחובבנים.

שיעורי הבישול שלה נודעים כהזדמנות לראות הדגמה של מתכונים קלים, ליהנות מארוחה טעימה ובעיקר לצחוק בקול גדול.

ב-15שנים האחרונות היא מופיעה בפני קהלים במגוון גדול של הרצאות, סדנאות והופעות קולינאריות, החל הרצאות רציניות בנושא תזונה מבריאה – הרצאת מבוא וסדנאות המשך וכלה בהרצאות משעשעות באירועים פרטיים, מקומות עבודה וקהילות.

גם לחומר המורכב ביותר תמי מביאה להרצאות ולהופעות הומור טבעי יחד עם חוכמת חיים של “אימא” במשרה מלאה, בעלת עסק ומי שמנסה לעזור לכמה שיותר אנשים לשפר את חייהם. 

לתמי יש תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים ותואר שני במהל עסקים MBA שניהם אוניברסיטת תל-אביב. תעודת הסמכה להיות מאמנת בריאות wellness coach מבית הספר מדיקאוץ’ ותעודת מטפל במזון לפי ערונות הפליאו ממכללת כרכור.

לצפייה בסרטון:

מבצע מיוחד
בעקבות המצב

הקורס שלי
"המדריך ליסודות התזונה המבריאה"
במחיר מיוחד

49 ש"ח בלבד!

המבצע לזמן מוגבל.

דילוג לתוכן