אחותי, הגוף שלך מושלם כפי שהוא!‎

אחותי, הגוף שלך מושלם כפי שהוא!‎

תמי סירקיס

תמי סירקיס

מנטורית לתזונה מבריאה

שלום חברים וחברות ויום אישה שמח! 
 
8 במרס הוא יום האישה הבינלאומי (ונדמה שכל החודש מוקדש לפעילות בנושא במקומות העבודה שלנו, בחוגים חברתיים ובעיקר בקניונים…).  אני מבקשת לנצל את היום הזה כדי להגיד לך – קוראת יקרה שלי – שאת נהדרת, חכמה, טובה ושווה ובעיקר שהגוף שלךמושלם בדיוק כפי שהוא. 
 
(תעני מהר! איך את מרגישה עם מה שכתבתי פה? מה מתחשק לך לענות לי?)
 
לצערי, רוב הנשים מסרבות לקבל מחמאה כזאת ומזדרזות לפרט מה אצלן דווקא לא מושלם: איפה נחוץ שיפור: מתיחה, הזרקה, מילוי, ניתוח… כמה קילוגרמים היא חושבת שהיא "חייבת" להשיל ואיפה היא "פגומה" בעוד צורה מקורית שעוד לא חשבתי עליה. עצוב. הנטייה שלא לאהוב את הגוף שלנו היא רעה חולה בתרבות שלנו, היא חוצה גבולות, גילאים ומעמדות. היא מקבלת חיזוק ועידוד מתעשיות היופי, הקוסמטיקה, האופנה והמזון. כל אסטרטגיית השיווק שלהם מבוססת על ההנחה שיש בך משהו פגום ואם רק תקני את (השלימי את החסר) את תהיה משופרת ומאושרת יותר… 
 
ואם זה לא מספיק עצוב, שאנחנו לא אוהבות את הגוף שלנו (היחיד שיש לנו, דרך אגב) אנחנו מלמדות גם את הבנות היפות שלנו לחשוב מחשבות רעות וקשות על הגוף שלהן. כשהסכמנו ש-"איזה יופי רזית" זאת מחמאה וש"תשמרי על עצמך שלא תשמיני" זאת הערה לגטימית "פתחתנו את הדלת" שמותר לאחרים לדבר על הגוף שלנו ולהביע דעה. לרוב, היא קשורה למשקל ומראה הגוף. וזה עצוב. כי מפה הדרך קצרה לעלבונות והערות פנים אל פנים ובעיקר ברשת. FAT SHAMING – "עלבון בשל שומן" הפך לנושא קבוע ברשתות חברתיות. הוא כלי ניגוח פשוט של מי שרוצים להעליב ילדה בכיתה מחד, ונשים מפורסמות יותר או פחות, מאידך. ואם מישהו מעלה בדעתו, שיש פה "ביקורת בונה" אשר תעודד את מי שמוגדרת עם עודף משקל "לקחת את עצמה בידיים" – התשובה היא בדיוק ההפיך.מחקרים מצאו שמי שסובלים (וזה באמת סבל) מעודף משקל ייטו לאכול יותר לאחר הערות מעליבות, לחוות סטרס ואף לשקוע בדיכאון.
 
הגוף שלנו – של גברים ושל נשים – הוא מכונה עדינה. כאמור, הוא היחיד שיש לנו. מניסיוני, הדרך היחידה שנטפל בעצמנו היא אם נתחיל בלאהוב את עצמנו, אהבה עם חמלה וכבוד והכרה בכך שאנחנו חיים בזמנים שיש בהם הרבה סטרס ובילבול. שימו בצד את המשקל והתרכזו בלהרגיש יותר טוב, בלהיות בריאים מבפנים, בשינה מספקת ובפעילות שמנקה סטרס. אני מאמינה שפרידה מעודף המזון המתועש והפחממתי שלנו מאוד עוזר במסע הזה אבל חשוב לצאת לדרך עם תרמיל מלא אהבה עצמית לא סכינים שננעץ לעצמנו בגב. 
 
 

▪ אם אתם רוצים ללמוד עוד על תזונה מבריאה, שהיא בעיקרה תזונה דלת פחמימות ועשירה בשומנים רווים טובים; 
▪ אם גם לכם מגיע אורח חיים, שתורם לירידה ניכרת ברמות הסוכר בדם, במדדים כמו A1C; טריגליצרדים; צמצום היקפים וירידה במשקל עודף; 
▪ אם גם לכם נמאס להיות רעבים ומסכנים בכל ארוחה –

אז אתם מוזמנים לצאת מהקופסא ולהיכנס לקורס הדיגיטלי שלי.

"היסודות לתזונה המבריאה" – המדריך שיקח אתכם ביד – צעד אחר צעד כל הדרך עד למטרה שלכם.

בעזרת המדריך תוכלו לצאת לדרך כבר היום: ממצב של עודף משקל, טרום סוכרת ואפילו סוכרת סוג2 לחיים דלי פחמימות. תוך ימים ושבועות בודדים תחושו את ההבדל ותראו תוצאות אמיתיות בירידה במשקל, בהיקפים ובבדיקות הדם שלכם. ללא טיפול תרופתי – רק בעזרת המזון הנכון!

בזמנכם הפרטי – אתם מוזמנים לשמוע את כל השיעורים המוקלטים בקורס שלי ברצף ולקבל מידע מסודר על ה"למה" ו"איך" כדאי לעבור לתזונה דלת פחמימות. הקורס כולל שיעורים מוקלטים; חוברות הסבר; מתכונים; רשימת קניות מיוחדת ולינקים להרצאות של אחרים כדי להרחיב את הידע שלכם.

טאג'ין עוף וירקות
אנחנו נכנסים ל"ישורת האחרונה" של החורף ומכיני החמין שבינינו, בוודאי כבר עייפים ומחפשים גיוון. הנה לכם מתכון של עוף עם ירקות בטאג'ין (כלי חרס עם מכסה מהמטבח הצפון אפריקאי), שאינו דורש בישול של לילה שלם אבל מתאים להכנה איטית במשך כמה שעות, לחובבי הז'אנר.
למי שאין בבית טאג'ין קלאסי, אני ממליצה להכין את המתכון עם סיר חרס או מתכת שיש לו מכסה שנסגר היטב-היטב. 
אתם מוזמנים לגוון בירקות, לפי מה שיש לכם בבית ולשתף אותי מה עשיתם ואיך יצא.
 

הקישור למתכון לרשותכם כאן:

לקורס הדיגיטלי שלי
יסודות התזונה המבריאה
כבר נרשמתם?

זכרו, המפתח לשינוי בחיים הוא החלטה שפשוט לוקחים!

שיתוף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב print

מוזמנים לעקוב

אני מעלה תוכן מעניין ומתכונים טעימים