מה זה אימון בריאות?‎

מה זה אימון בריאות?‎

תמי סירקיס

תמי סירקיס

מנטורית לתזונה מבריאה

שלום חברים, 

"אז מה בעצם את עושה?" זאת שאלה שאני שומעת המון בזמן האחרון. "את לא רופאה, תזונאית או נטורופתית ובכל זאת מספרת על "מטופלים" וסיפורי ההצלחה שלהם". 

וואלה צודקים. זה באמת מבלבל. 

אני מאמנת בריאות מוסמכת וגם סיימתי לימודי תעודה של טיפול במזון לפי עקרונות הפליאו. אני מלווה בשיחות את המטופלים שלי בשינוי הרגלי האכילה והחיים שלהם. אני לא טיפת חלב ולכן אין מדידות או שקילות. גם המשקל הוא לא הדבר יחיד שמעניין אותנו (סוכר ולחץ דם, לפעמים, חשובים הרבה יותר). נכון, הדגש הוא על אוכל, אבל לא רק. בשיחות עולים נושאים כמו ניהול זמן, התארגנות, שינה, תנועה, רגשות ומחשבות שמפריעות לשינוי לקרות. יש גם מתכונים ותפריטים אבל בעיקר יש הרבה הקשבה והכלה, הומור וחמלה על "החיים עצמם".

קיבלתי רשות לשתף אתכם במכתב משוב וסיום תהליך של מטופלת שלי:

קודם כל רציתי להגיד לך שעבורי תהליך הליווי שלך היה מיוחד ו"מרפא" לפחות כמו התזונה אם לא יותר מזה. אני חושבת שיש לך גישה מיוחדת ומבריאה לאוכל ולצורת האכילה, זוית ראיה מאוד לא שיפוטית אלא מקבלת ומכילה, ולצד זאת מאוד פרקטית ומכוונת. זה ממש לא מובן מאליו בעולם הדיאטות המהירות והמדוייקות. בשבילי זו הייתה הצלה, כי השיחות איתך עזרו לי לשים את התזונה בפרופורציות נכנות בתוך הטירוף הכללי של החיים, לא לחיות עם אשמה או בושה, אלא להסתכל קדימה. זה באמת מרפא... הייתי ממליצה עלייך בחום רב. אפילו נוכח בדיקות הדם של בעלי ביקשתי שידבר איתך. זה עוד בשלבי שכנוע.

כל השיחות שלנו היו בטלפון, לכן גם את דברי הפרידה שלנו עשינו בכתב דרך הנייד בוואטסאפ. כי עם השנים, גם האימונים האישיים שינוי צורה: ככה זה, מה שפעם היה פגישות פנים אל פנים בנות שעה שלמה, שדרשו נסיעות , חניה ותיאומים רבים הפך לשיחות טלפון או סקייפ ממוקדות באורך, בזמן ובמקום שנוח לכולנו.

אימוני בריאות אישיים איתי זה לא סיפור זול ולכן אנחנו כבר לפני התחנה הבאה: שני פרוייקטים, שאני עובדת עליהם כבר כמה חודשים שיכולים להיות הצעד הראשון של כל המשפחה ושלכם לעבור לתזונה מבריאה יותר.

האחד הוא קורס דיגיטלי מושקע ומעמיק – יסודות התזונה המבריאה שכולל סרטונים קצרים ומדוייקים עם מידע והנחיות, ספר מתכונים ותפרטים – כל מה שצריך כדי לצאת לדרך עצמאית של תזונה מבריאה וטובה. 

והשני הוא מועדון התזונה המבריאה אשר יציע ליווי מקצועי, קהילת תמיכה דיגיטלית, ניוזלטר ייעודי ושיעורים מצולמים (וובינארים) מדי שבוע. הפעילות בדיגיטל תקל עליכם להשתתף בקהילת התמיכה שלי, תחסוך לכם הרבה זמן וכסף כי תוכלו ליהנות מכל התוכן שלי (שוב ושוב) בכל מקום וזמן שתרצו: בבית, בזמן הנסיעה לעבודה ואפילו בזמן שאתם עושים פעילות גופנית. אני מתכננת שגם נפגש מדי פעם פנים אל פנים, נצא ביחד לטיולים ומסעדות ובהס"כ נעשה המון כיף ביחד בדרך לתזונה המבריאה של כולנו.

זוהי הקריאה השלישית והאחרונה  – להרשמה המוקדמת – ולהנחה הגדולה כמובן!
הקורס יושק רשמית בשבוע הבא ומיום ההשקה המחיר יהיה קבוע!

מתכון: מאפינס אגוזים ותפוזים 

השבוע בפינה שלי בתוכנית פותחים יום ברשת 13 הכנתי עם המנחים: אלעד זהר ונועה רוזין מאפינס תפוזים ואגוזים. 

מתכון כייפי – עם מיץ תפוזים טבעי בשילוב טוב עם שקדים, פקאנים ואגוזי מלך. המתכון ללא גלוטן, ללא מוצרי חלב, ללא תוספת סוכר ודל פחמימות. 

מי ראה שכבר ט"ו בשבט במרכולים ולא קיבל? 

הסרטון מהתכנית כאן לפניכם. קישור למתכון בהמשך.

נגן וידאו

מתכון: חמין פליאו

הריח הנפלא שממלא את הבית בשבת בבוקר, בזמן שמתבשל לו חמין טעים במשך כל הלילה הוא פשוט נפלא. הבעיות מתחילות, בדרך כלל, אחרי שאוכלים את החמין וליתר דיוק את הקטניות והדגנים שבתוכו. חבל להכביר מילים על תחושות הכובד והנפיחות שמלוות אותנו עוד שעות רבות אחר כך. 
 
האם זאת גזרת גורל? האם כל תבשילי החורף חייבים להציק לנו שעות אחרי שאכלנו אותם?
אני חושבת שלא. (בכלל, אני מאמינה שאם משהו "מציק" כדאי לשאול את עצמנו "למה" ולחפש תשובה טובה יותר מאשר "ככה זה"). בתזונת הפליאו, מעדיפים שלא לאכול דגנים וקטניות בדיוק בגלל שהם "מציקים". לכן, אני מציעה להכין השבת "חמין" נטול קטניות ונטול דגנים (תכל'ס, אני לא ממש בטוחה אם עדיין אפשר לקורא לו חמין…).

הקישורים למתכונים לרשותכם כאן:

אחרי שקראת עוד משהו על תזונה מבריאה...
נשאלת השאלה "מה איתך"?

זכרו, המפתח לשינוי בחיים הוא החלטה שפשוט לוקחים!

שיתוף

מוזמנים לעקוב

אני מעלה תוכן מעניין ומתכונים טעימים