fbpx

כשאת עושה מה שאת אוהבת....‎

תמונה של תמי סירקיס

תמי סירקיס

מנטורית לתזונה מבריאה

שלום חברים, 
אומרים שכשאת עושה מה שאת אוהבת – החיים שלך מאוד נחמדים. אומרים וצודקים.  
 
ביום שני, בפינה שלי בתוכנית “פותחים יום” רשת 13 הדגמתי מתכון של מרק פטריות עשיר, טעים וריחני. אלעד זוהר ונועה רוזין שני המנחים של התוכנית נהנינו מאוד לאכול את המרק בסוף התוכנית וכך גם כל צוות ההפקה, שהגיע עם כפות מפלסטיק וכוסות חד פעמיות כדי ל”טעום ולדגום”. אני חייבת להתוודות, שאלה בשבילי רגעי נחת ושמחה, לראות אנשים אוכלים ומאוד נהנים מהאוכל שהכנתי. המתכון, אם אתם סקרנים, בסוף המייל.
 
מאז תחילת הקיץ מדי שבוע אני מגיעה לאולפן בשעה 8:00 עם סלים של חומרים וכלים (מקבלת טיפול מפרגן של המאפר ושל הספר…) וכמה דקות לפני 9:00- מועד תחילת השידור – מתארגנת במטבח באולפן ומתחילה לבשל. 
תמי סירקיס באולפן רשת 13
לכל מי שתוהה – אז באמת באמת הכל קורה שם – החיתוכים והקיצוצים, הניקיון והקילופים. כשאני מתחילת לטגן את הבצל והשום – כל האולפן מתמלא בריח של בית. בהפסקות של הפרסומות המגישים ואורחי התוכנית באים לבקר ולשאול מה אני מכינה ומתי יהיה אפשר כבר לטעום…
כמו חברה טובה, אני כבר יודעת שנועה פחות אוהבת קוקוס ואלעד רגיש לגלוטן ולא אוהב עגבניות… אני מגיעה עם המון חומרים ועל המקום מחליטה מה אכין ואיך אתבל. וככה יוצא שמה שאני מאלתרת באולפן – אני מזדרזת לרשום ולפרסם באתר וגם פה בניוזלטר השבועי שלנו. 
הקישור למתכון בהמשך.
הייתי ינשופה ! 
חוץ מטלוויזיה, אני גם אוהבת רדיו והשבוע, ביום שני בערב, נסעתי לטבעון לאולפן של רדיו אורנים והתראיינתי לתוכנית לילית “ינשופים” של רני קרן המקסים. 
אתם מוזמנים להאזין להקלטת התוכנית בלינק הזה .

הקישור למתכון לרשותכם כאן:

שיתוף

מוזמנים לעקוב

אני מעלה תוכן מעניין ומתכונים טעימים

מבצע מיוחד
בעקבות המצב

הקורס שלי
"המדריך ליסודות התזונה המבריאה"
במחיר מיוחד

49 ש"ח בלבד!

המבצע לזמן מוגבל.

דילוג לתוכן