חבל שוורן באפט לא קורא את המיילים שלי‎

חבל שוורן באפט לא קורא את המיילים שלי‎

תמי סירקיס

תמי סירקיס

מנטורית לתזונה מבריאה

שלום חברים, 
אם וורן באפט היה קורא את המיילים שלי הוא היה חוסך לעצמו הפסדים של מליארדים. כל זאת למה? כי חברות המזון הענקיות שבשליטתו כמו היינץ וקראפט, יצרניות הקטשופ, מיונז, רטבים לסלט ועוד מוצרי צריכה שהיו אהובים במשך שנים – מפסידות כסף. הרבה כסף.  היינץ הודיעה על 12.61 מיליארד דולר הפסד נקי ברבעון הרביעי של 2018 ומיד אח"כ המניה צנחה בבורסה  – ואיתה נמחקו עוד מיליארדים. 
מתוך: עיתון גלובס (קישור בהמשך)
מה קרה?  אחרי שנים של צריכת מזון מתועש ומעובד הציבור -בכל העולם-  מנסה להיגמל מקטשופ, מיונז, רטבי סלט ו"מקרוני עם גבינה" בקופסא. אחרי שנים של טמינת הראש בחול, הציבור מתחיל לאט לאט להבין את הקשר בין אוכל שאכלנו במשך שנים לבין המצב הגרוע של הבריאות שלנו: השמנת יתר, סוכרת, ועוד רשימה ארוכה.  אם וורן באפט היה קורא אותי (ועוד מאות רופאים, מדענים, עיתונאים, מאמני בריאות ובלוגרים בעולם…) הוא היה יודע שאנחנו רוצים להיות בריאים ושאנחנו מוכנים לעשות שינויים מרחיקי לכת בתזונה שלנו לצורך כך.
 
חברות המזון הגדולות במשך שנים, ציירו לנו ציורים יפים של מציאות דמיונית  "משפחתיות; כיף; נוחות; וטעם טוב"  היו רק חלק מהערכים שניסו לשווק לנו בקשר עם המוצרים שלהם. ובמקביל דאגו שהם יהיו עמוסים בסוכרים שונים כדי שפשוט נתמכר להם. בשנים האחרונות, יצרניות המזון מנסות להתאים את עצמן לשינוי בהעדפות שלנו – להוציא חומרים משמרים, צבעי מאכל, לצמצם סוכר וכו', אבל השינויים באירגונים האלה לוקח זמן. מאידך, קהל הצרכנים בעולם מחובר ומרושת ונחשף לאמת בקשר להון-מזון-שלטון, ולכן מקבלים החלטות מהר לעצור קניות של מוצרים מזיקים. לשמחתי, גם ממשלות וגופי בריאות בעולם ובישראל יוצאים עם קמפיינים במטרה לחנך את הציבור לצמצם אכילת מזון מתועש בכלל וג'אנק פוד בפרט. 
נשאלת השאלה – האם צריך לחכות להנחיות של רופא או תזונאית כדי לשנות את הרגלי האכילה שלנו? האם צריך להגיע להשמנת יתר ותחילת סימני סוכרת כדי לקחת אחריות על מה ולמה אנחנו אוכלים? אני חושבת שלא!! לכן אני מספרת ומדברת על תזונה מבריאה יותר ומנגישה לכם את המידע שרובו עדיין באנגלית. אני סומכת על האינטליגנציה שלכם הקוראים שלי ועל ההחלטות שתקבלו בזכות המידע. 
 

▪ אם אתם רוצים ללמוד עוד על תזונה מבריאה, שהיא בעיקרה תזונה דלת פחמימות ועשירה בשומנים רווים טובים; 
▪ אם גם לכם מגיע אורח חיים, שתורם לירידה ניכרת ברמות הסוכר בדם, במדדים כמו A1C; טריגליצרדים; צמצום היקפים וירידה במשקל עודף; 
▪ אם גם לכם נמאס להיות רעבים ומסכנים בכל ארוחה –

אז אתם מוזמנים לצאת מהקופסא ולהיכנס לקורס הדיגיטלי שלי.

"היסודות לתזונה המבריאה" – המדריך שיקח אתכם ביד – צעד אחר צעד כל הדרך עד למטרה שלכם.

בעזרת המדריך תוכלו לצאת לדרך כבר היום: ממצב של עודף משקל, טרום סוכרת ואפילו סוכרת סוג2 לחיים דלי פחמימות. תוך ימים ושבועות בודדים תחושו את ההבדל ותראו תוצאות אמיתיות בירידה במשקל, בהיקפים ובבדיקות הדם שלכם. ללא טיפול תרופתי – רק בעזרת המזון הנכון!

בזמנכם הפרטי – אתם מוזמנים לשמוע את כל השיעורים המוקלטים בקורס שלי ברצף ולקבל מידע מסודר על ה"למה" ו"איך" כדאי לעבור לתזונה דלת פחמימות. הקורס כולל שיעורים מוקלטים; חוברות הסבר; מתכונים; רשימת קניות מיוחדת ולינקים להרצאות של אחרים כדי להרחיב את הידע שלכם.

בפינה שלי בתוכנית פותחים יום ברשת 13 הדגמתי השבוע מתכון קל וטעים של "משהו" מתוק  – ללא קמח, ללא גלוטן, ללא מוצרי חלב, ללא תוספת שומן וללא תוספת סוכר. 

אני מאמינה שגם באורח החיים המבריא יש מקום לכיף ולעונג ולכן מדגי פעם נכין "עוגיות" ונאכל כמה תותים עם רוטב שוקולד מריר – כי באנו ליהנות וכשמוותרים על כל הג'נק בהחלט אפשר וטוב להוסיף כמה עינוגים!

לפניכם סרטון ההכנה מהתכנית:

נגן וידאו

הקישור למתכון לרשותכם כאן:

לקורס הדיגיטלי שלי
יסודות התזונה המבריאה
כבר נרשמתם?

זכרו, המפתח לשינוי בחיים הוא החלטה שפשוט לוקחים!

שיתוף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב print

מוזמנים לעקוב

אני מעלה תוכן מעניין ומתכונים טעימים