fbpx

אפשר להבריא מטרום סוכרת!‎

תמונה של תמי סירקיס

תמי סירקיס

מנטורית לתזונה מבריאה

שלום חברים,

תכירו את גיל-עד ארד אשר סיפר השבוע איך השיל 20 קילו ממשקלו ובעיקר “הבריא” מטרום הסוכרת שלו בעזרת המעבר לתזונה המבריאה בהנחייתי. גיל-עד היה גבר שמן שנים רבות והוגדר “טרום סוכרתי” כבר ב 2013 ( “טרום סוכרתי” הוא אדם אשר רמות הגלוקוז שלו בדם “קצת” גבוהות מעל 100 ושרמת ה HbA1c (המוגלובין מסוכרר) שלו “קצת” גבוהות מעל 6%). אתם מוזמנים להציץ בבדיקות הדם שלכם ולראות מה המצב – האם המדדים שלכם “כחולים” או “אדומים”? ומה המגמה שלהם לאורך זמן? 

בצילומים המצורפים של בדיקות הדם של גיל-עד אפשר לראות את השיפור שחל במדדים שלו כשעבר לתזונה מבריאה. 

בישראל יש כיום כחצי מיליון חולי סוכרת סוג 2 עוד כ-750,000 אנשים שמוגדרים “טרום סוכרת”. ללא שינוי מאסיבי בתזונה ובהתנהלות, יחמיר מצבם של רוב מי שמוגדרים “טרום סוכרת” והם יכנסו להגדרה של חולי סוכרת סוג 2 על כל המשתמע מכך: תרופות, דקירות, הזרקות וירידה קבועה בבריאות של איברים כמו העיניים, הכליות ובעיות רבות נוספות. 

בשנת 2016, לפני כשנתיים וחצי, הרופא של גיל-עד הציע שיתחיל לקחת באופן קבוע תרופות להורדת הסוכר. לשמחתי, לפני נטילת התרופות גיל-עד שמע את הרצאת המבוא שלי ואף הצטרף לקבוצת התמיכה “תנופה לתזונה מבריאה” בהנחייתי. 

גיל-עד לפני התהליך

במשך החודשים שחלפו גיל-עד הקפיד על התזונה המבריאה, וראה תוצאות מדהימות של ירידה במשקל, צמצום היקפים ובעיקר שיפור בבדיקות הדם שלו. 

גיל-עד כיום

אני מזמינה אתכם לצפות בסרטון של הראיון בתוכנית “פותחים יום” ברשת 13:

נגן וידאו

כיום, אני מתמקדת בעיקר באימוני בריאות אישיים, הרצאות וסדנאות בארגונים וישובים. בשל העומס הרב, לקחתי הפוגה מהנחיית קבוצות התמיכה הפרונטליות ובמקומן הפקתי (יחד עם גיל-עד!) קורס דיגיטלי מושקע ומוקפד. הקורס  “היסודות לתזונה המבריאה” מוצע לכם לצפייה ועבודה עצמית בזמנכם הפנוי בבית, ברכב או בזמן טיול. לכבוד ההופעה המשותפת שלנו בתוכנית פותחים יום – החלטתי להציע לצופים (וגם לכם) את הקורס בהנחה יפה של 30% עד ל 28/2/19 (פרטים בהמשך).

לכבוד ההשקה – קופון 30% הנחה openingday2 עד 28/2 בחצות

קישור לחנות: https://bit.ly/2TQ2B0d

אם אתם, או אדם שקרוב אליכם, שמעתם אצל הרופא שיש לכם “טרום סוכרת” חשוב לי שתדעו שההצלחה של גיל-עד איננה “מזל” או “מקרה יוצא דופן”. שינוי מסיבי בתזונה יכול “לסובב” את הבדיקות לאחור ולעצור את ההתדרדרות של המצב. כבר שלוש שנים אני פוגשת בקליניקה שלי אנשים שיש להם סוכרת סוג 2 מתקדמת או טרום סוכרת שהמעבר לתזונת פליאו שעיקרה ישפ”פ (יותר שומן פחות פחמימות) עושה להם פלאים. תוך כמה ימים בדיקות הסוכר בדם בתחילת היום משתפרות; תוך כמה שבועות משקל עודף מתחיל לרדת ובתום שלושה חודשים מדדי ה- A1c (מדד ההמוגלובין המסוכרר) בבדיקות הדם מתחילות לרדת.

 זה לגמרי בידיים שלכם.

לשמחתי, בארץ ובעולם, רופאים “יוצאים מהארון” ומגלים למטופלים שלהם שיש אלטרנטיבה של שינוי תזונה אשר עוצרת ומקלה במצבי סוכרת סוג 2 ועוזרת להוריד שומן עודף שנאגר בגלל המחלה. המכנה המשותף לכל אלה הוא ההמלצה לעבור לתזונה נטולת מזון מעובד, ויתור חד על מזון עם סוכר ופחמימות ומעבר לתזונה עשירה בירקות, חלבונים ושומנים טובים (כן! שומנים טובים וחמאה היא אחת ה”טובות”).

לכבוד ההשקה – קופון 30% הנחה openingday2 עד 28/2 בחצות

קישור לחנות: https://bit.ly/2TQ2B0d

▪ אם אתם רוצים ללמוד עוד על תזונה מבריאה, שהיא בעיקרה תזונה דלת פחמימות ועשירה בשומנים רווים טובים;
▪ אם גם לכם מגיע אורח חיים, שתורם לירידה ניכרת ברמות הסוכר בדם, במדדים כמו A1C; טריגליצרדים; צמצום היקפים וירידה במשקל עודף;
▪ אם גם לכם נמאס להיות רעבים ומסכנים בכל ארוחה –

אז אתם מוזמנים לצאת מהקופסא ולהיכנס לקורס הדיגיטלי שלי.

“היסודות לתזונה המבריאה” – המדריך שיקח אתכם ביד – צעד אחר צעד כל הדרך עד למטרה שלכם.

בעזרת המדריך תוכלו לצאת לדרך כבר היום: ממצב של עודף משקל, טרום סוכרת ואפילו סוכרת סוג2 לחיים דלי פחמימות. תוך ימים ושבועות בודדים תחושו את ההבדל ותראו תוצאות אמיתיות בירידה במשקל, בהיקפים ובבדיקות הדם שלכם. ללא טיפול תרופתי – רק בעזרת המזון הנכון!

בזמנכם הפרטי – אתם מוזמנים לשמוע את כל השיעורים המוקלטים בקורס שלי ברצף ולקבל מידע מסודר על ה”למה” ו”איך” כדאי לעבור לתזונה דלת פחמימות. הקורס כולל שיעורים מוקלטים; חוברות הסבר; מתכונים; רשימת קניות מיוחדת ולינקים להרצאות של אחרים כדי להרחיב את הידע שלכם.

לכבוד ההשקה – קופון 30% הנחה openingday2 עד 28/2 בחצות

קישור לחנות: https://bit.ly/2TQ2B0d

השבוע בפינה שלי בתוכנית פותחים יום ברשת 13 אירחתי את גיל-עד ארד, אשר הדגים הכנת מתכון אסאדו בסיסי ומאוד טעים.
המתכון קל מאוד להכנה ורק דורש תכנון מראש כי משך הבישול הוא 10 שעות ויותר (!).

הקטע לפניכם:

נגן וידאו

בנוסף הכנתי אנטי פסטי צבעוני פשוט לליווי האסאדו.

הקישורים למתכונים לרשותכם כאן:

לקורס הדיגיטלי שלי
יסודות התזונה המבריאה
כבר נרשמתם?

זכרו, המפתח לשינוי בחיים הוא החלטה שפשוט לוקחים!

שיתוף

מוזמנים לעקוב

אני מעלה תוכן מעניין ומתכונים טעימים

מבצע מיוחד
בעקבות המצב

הקורס שלי
"המדריך ליסודות התזונה המבריאה"
במחיר מיוחד

49 ש"ח בלבד!

המבצע לזמן מוגבל.

דילוג לתוכן