fbpx

שלום חברים!
תודה רבה לכם על כל הברכות, האיחולים והעיצות הטובות שהגיעו לתיבת המייל שלי, בעקבות הפוסט של השבוע שעבר. אני כותבת לכם מייל זה ביום רביעי (עדיין בגבס ובכיסא גלגלים) כמה שעות לפני ניתוח אורטופדי ואני מקווה שכשאתם תקראו אותו – בשישי בבוקר – אני כבר אהיה בבית עם הרגל למעלה ומחלימה.
אז מה למדתי בשבוע הזה?
1. למדתי שאני מוקפת באנשים נפלאים שאוהבים אותי ודואגים לי ושמחים לעזור לי כשאני צריכה – אתם קוראים ויודעים מי אתם – תודה !!!

.
2. למדתי שגם כשיש מגבלות אפשר להתקד ולהתקדם בדברים שממש חשובים לנו – כשיש פוקוס, נחישות וכוח רצון של ברזל! ומה שהכי חשוב לי זה לעזור לאנשים לעשות את המעבר הדחוף לתזונה מבריאה. ואכן מאז שנפצעתי בקרסול קיימתי שיחות אימון בריאות בטלפון או בסקייפ (במקום מפגשים פנים אל פנים); העברתי הרצאת מבוא לתזונה מבריאה ופתחתי את אתגר יולי 2017 – כן. בכיסא גלגלים אבל בכל המרץ וההשקעה.

.
3. למדתי שהבריאות שלנו לא תלויה במאמץ קצר וחזק – אלא פרי של התמדה רציפה ומתמשכת. לכן, אני פותחת בשבוע הבא את “נבחרת החלומות שלי” – תוכנית המשך בת חצי שנה לכל מי שעשה איתי אתגר. בשבוע הבא נפתח הפיילוט ובחודש הבא כבר אפתח את הדלת גם למי שעושה פליאו ומרגיש שהוא צריך קבוצת תמיכה והנחייה מקצועית (יפורסם בהמשך).

.

4. למדתי שטוב שכל השנים האלה אני מקפידה להיות “נאה דורש – נאה מקיים” ואני אוכלת כאורח חיים תזונה מבריאה מוקפדת. וכדי להוכיח את הנקודה, אני משתפת אתכם בבדיקות הדם הפרטיות שלי. הגלוקוז שלי נמצא בירידה קבועה והדרגתית מאז 2014; וגם מדד ה-A1C שלי נמצא במגמת ירידה.

אני בטוחה שאם הייתי “מזייפת” בתזונה זה היה ניכר גם בבדיקות. זה הגוף שלי וזאת האחריות שלי לשמור עליו הכי טוב בעולם.
(לצערי / שמחתי, רופא המשפחה לא מסכים לעשות שוב A1C בטענה שהוא היה בסדר והסוכר הולך ויורד – כך שאין טעם …)

tami check

.

ומה אתכם? מה קורה עם מדדי הסוכר, A1C , טריגליצרדים… שלכם? האם הם במצב שמשקף בריאות טובה או שמדובר במספרים שאתם מעדיפים לא לראות ולא לדעת? כל משתתף באתגר ומתאמן אישי שלנו חייב לעשות בדיקות דם ועלפי הם אנחנו בונות לו תפריט מותאם אישית. זה הצעד הראשון אל עבר אורח החיים החדש והבריא שלכם!

.

אם הגעתם למסקנה שלי ש- “זה הגוף שלי וזאת האחריות שלי לשמור עליו הכי טוב בעולם”, אז אתם מוזמנים לצאת מאיזור הנוחות (הלא נוח) שלכם ולהגיע לשמוע הרצאת מבוא לתזונה מבריאה, לקבל פרספקטיבה חדשה על התזונה שלכם ועל ההשלכות שלה על איכות החיים שלכם.

.

ההרצאה הבאה בסוף החודש 28/7 ואתם מוזמנים להשאיר פרטים ולקבל עוד מידע

בלחיצה כאן

שלכם,

תמי

מבצע מיוחד
בעקבות המצב

הקורס שלי
"המדריך ליסודות התזונה המבריאה"
במחיר מיוחד

49 ש"ח בלבד!

המבצע לזמן מוגבל.

דילוג לתוכן