fbpx

שלום חברים,
בתחילת החודש התפרסמה עלי כתבה גדולה ומפרגנת במגזין “מנטה” מבית ידיעות אחרונות שהכתירה אותי כ”גברת קדמוני” (איך שהוא “ליידי פליאו ” נשמע לי יותר יפה). אני שמחה לשתף אתכם במאמר ומקווה שתמצאו בו עניין ותשובות לחלק מהשאלות שלכם. תזונת פליאו תופסת – כך נדמה לי – תאוצה מדי יום. רבים מסתקרנים מן האפשרות לאכול אוכל טעים ומשביע, להרגיש טוב ובמקביל גם לרדת במשקל, לצמצם היקפים ולשפר את מדדי הסוכר והשומנים בדם – ללא תרופות או טיפולים.

לכתבה  – לחצו כאן

תמי סירקיס- ליידי פליאו

 

 

(צילום יונתן בלום)

.

“מה? אוכלים שומן ולא משמינים?… ומפסיקים לספור קלוריות?… ומצליחים להיגמל מפחמימות? – באמת? – לא יכול להיות!” – אלו רק חלק מהשאלות שאני שומעת כשאני פוגשת מתאמנים חדשים או את בני המשפחה שבאים איתם לקליניקה כדי להקשיב ולהבין.

 

.

בפגישות האימון האישיות אני מקבלת רשות להציץ לעולמם של המתאמנים שלי וללמוד, שוב, איזה תפקיד עמוק וחשוב יש לאוכל בחברה שלנו. כל מתאמן הוא עולם ומלואו – אם סדר יום ושבוע, עם העדפות של טעמים ורגישויות למיני מזון כאלה ואחרים. עם כל אחת ואחד אני בונה את התפריט שהכי מתאים להם.

 

.

הרגעים השמחים קורים בפגישות ההמשך, בהם אומרים משפטים כמו “זה כל כך קל – לא תיארתי לעצמי שלוותר על לחם יהיה ככה פשוט… סוף סוף אני ישנה לילה שלם בלי טיולים למקרר… איפה היית עם הפליאו לפני 20 שנה? כמה שנים של סבל היית חוסכת לי…”

.

הוראת הפליאו ואימון הבריאות האישי הצטרפו לקריירה הקיימת שלי בה אני מרצה על אוכל ומקומו בחברה השלנו. נותרו לי עוד מספר קטן של שעות פנויות בשבוע לצורך אימון אישי. אז אם גם לכם נמאס לאוכל לא טעים ולא משביע אשר גורם לכם להשמין ולהרגיש רע; אם גם אתם רוצים להבין מה זה “פליאו” ולבחון אם דרך החיים הזאת יכול להתאים לכם – אתם מוזמנים ליצור קשר ולשריין לכם ייעוץ או אימון אישי.

.

אגב, אני חושבת לקיים הרצאת מבוא מפורטת ומתלבטת איזה גודל אולם לשכור. אם אתם מתעניינים בנושא והייתם שמחים לשמוע הרצאת מבוא מפורטת, אשמח אם תשאירו את הפרטים שלכם פה בטופס צור קשר אתר הבית שלי או תנו משוב בשירשור בתחתית העמוד.

 

מבצע מיוחד
בעקבות המצב

הקורס שלי
"המדריך ליסודות התזונה המבריאה"
במחיר מיוחד

49 ש"ח בלבד!

המבצע לזמן מוגבל.

דילוג לתוכן