אסאדו - מתכון בסיסי

10 שעות בישול והטעם - נהדר!

תמי סירקיס
מנטורית לתזונה מבריאה

אסאדו - מתכון בסיסי

אסאדו
השבוע בפינה שלי בתוכנית פותחים יום ברשת 13 אירחתי את גיל-עד ארד, אשר הדגים הכנת מתכון אסאדו בסיסי ומאוד טעים. 
המתכון קל מאוד להכנה ורק דורש תכנון מראש כי משך הבישול הוא 10 שעות ויותר (!).
 
גיל-עד שמע את הרצאת המבוא שלי לפני כשנתיים וחצי ומייד הצטרף לקבוצת התמיכה הקבוצתית “תנופה לתזונה מבריאה” שקיימתי בזמנו. 
תוך כמה חודשים, גיל-עד השיל ממשקלו 20 קילו וצמצם מאוד את ההיקפים שלו. בנוסף – וזה מה שבאמת חשוב – גיל-עד שיפר את בדיקו תהדם שלו כך שכבר אינו מוגדר “טרום סוכרתי”.
מעבר לשינוי התזונה ומראה הגוף  הפרטי של גיל-עד, במשך הזמן, כל המשפחה שלו שינתה את התזונה שלהם וכולם מדווחים על שיפור במראה, במשקל ובהרגשה הכללית. 

סרטון הכנה

נגן וידאו

מצרכים

2.5 קילו בשר אסאדו (צלעות בקר) טרי
2 כפות מלח בישול
2 כפיות פלפל שחור

הוראות הכנה

1. חותכים את הבשר לקוביות בגודל אחיד ומסדרים צפוף, בתחתית קדרת ברזל או חרס. 
 
2. מתבלים במלח ופלפל בלבד. 
 
חשוב! מכסים את הקדרה במכסה טוב.  
 
3. אופים במרכז התנור בחום נמוך 100 מעלות במשך 8-10 שעות (במשך לילה או במשך כל היום).
 
מגישים חם עם ירקות אפויים וסלט טרי.

בתאבון!

הטבות מיוחדות

קורס דיגיטלי:
יסודות התזונה המבריאה

קורס מושקע ומעמיק הכולל סרטונים קצרים ומדוייקים עם מידע והנחיות,
ספר מתכונים ותפריטים - כל מה שצריך כדי לצאת לדרך עצמאית של תזונה מבריאה וטובה.

לשיעור ניסיון חינם לחצו כאן
לרכישה לחצו כאן

חוג בית \ הרצאה \ סדנת בישול

החל מהרצאות רציניות על תזונה מבריאה וכלה במופע סטנד-אפ קולינארי על אירוח וחברים. האורחים עליכם - התוכן עלי

השאירו פרטים ונדבר
לחצו כאן

מועדון

מועדון התזונה המבריאה

מועדון המיועד לכל מי שבחר בתזונה המבריאה כדרך חיים ומחפש חברות בקהילת תמיכה וליווי סגורה לקהל הרחב, בה אפשר לשאול שאלות, לקבל תשובות וחיזוק מחברים שנמצאים באותו השלב כמונו.
לחצו כאן
* המועדון מיועד לבוגרי הקורס הדיגיטלי

שיתוף מתכון

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב print

מוזמנים לעקוב

אני מעלה תוכן מעניין ומתכונים טעימים