fbpx

מנטורית לתזונה מבריאה

“אחרי החגים”, התירוץ הישראלי האולטימטבי, תמיד ממש מעבר לפינה: אז מה אתם מבטיחים לעצמכם שיקרה? איך תרגישו אם תוכלו לעמוד מול המראה ולראות את עצמכם במיטבכם: בריאים, חטובים ושמחים עם הגוף שלכם? כמה תהיו גאים בעצמכם כשסוף סוף תפסתם את עצמכם בידיים ועשיתם שינוי אמיתי – לא דיאטת “זבנג וגמרנו (את עצמנו)”, אלא שינוי עמוק של הרגלי האכילה שלכם? מה יגידו על זה בני המשפחה והחברים? איך יגיב רופא המשפחה שיראה שיפור בבדיקות הדם? יש לכם תמונה בראש? יופי! כי זאת יכולה להיות המציאות שלכם בעוד כמה שבועות.

תנו לי לעזור לכם:

אחרי שנים של כתיבה ועמידה בפני קהל על הבמה, אני יושבת פנים אל פנים עם אנשים ומאמנת אותם לשינוי חיובי בהרגלי החיים לפי שיטת התזונה המבריאה. נכון, אני לא דוגמנית, אבל אני נראית ומרגישה הכי טוב שאני יכולה, אוהבת את הגוף שלי ומקבלת אותו כמו שהוא.

לא משנה אם תקראו לזה “פליאו” או “קיטו” או “דל-פחמימה”  –  אני גיליתי שתזונה נטולת סוכר, דלת פחמימות ועשירה במזון אמיתי  – מה שאני קוראת “תזונה מבריאה” משנה לא רק את הגוף אלא משפיעה על הנפש.

גם המטופלים שלי אומרים שזאת הרגשה נפלאה להיות שבעים ונינוחים – כי מפה אפשר רק לצמוח ולהתקדם. בשנים האחרונות יש לנו הצלחות מדהימות עם עשרות מטופלים שמוגדרים “טרום סוכרת”, סוכרת סוג 2 ואפילו סוכרת סוג 1. תוך מספר שבועות רואים תוצאות שמפתיעות אותם ואת הרופאים שלהם.

לאכול מה שנועדנו לאכול: ההתמחות שלי היא טיפול במזון בשיטת התזונה המבריאה, שמבוססת על תפריט מדוייק של תזונה דלת פחמימות ואכילת מזון “אמיתי” (כמו המתכונים פה בחוברת): כל סוגי הירקות, אגוזים, ביצים, דגים, עוף ובשר. ללא מזון מתועש, ללא תוספת סוכר, ללא גלוטן ודגנים, ללא שומני טראנס ובוודאי ללא משקאות ממותקים (זה ההסבר הקצר לתהליך הארוך).

מה אומרים מי שכבר עבר את התהליך איתי? צפו כאן:

עשרת הדברות שלי לתזונה טובה יותר - עדויות
נגן וידאו

יוצאים לדרך: שינוי בהרגלי חיים הוא אתגר גדול אבל צריך להתחיל בצעד אחד עם הנחייה מקצועית.

אז איפה מתחילים? – תמיד בהתחלה! שיחת טלפון אישית איתי ונבין ביחד מה בדיוק יתאים לך ואיך אני יכולה לעזור.

לשיחת הכרות ללא עלות: 050-5345550

לקבלת פרטים מלאים והרשמה, מלאו את הטופס הבא:

צילום: קרן גנור | תמי סירקיס מנטורית לתזונה מבריאה
מנטורית לתזונה מבריאה

מבצע מיוחד
בעקבות המצב

הקורס שלי
"המדריך ליסודות התזונה המבריאה"
במחיר מיוחד

49 ש"ח בלבד!

המבצע לזמן מוגבל.

דילוג לתוכן