קרקר גבינה פריך‎

פליאו / לחם ללא גלוטן / צמחוני

תמי סירקיס
מנטורית לתזונה מבריאה

קרקר גבינה פריך‎

קרקר גבינה פריך‎

כשמתחשק לכם משהו פריך ופיקנטי, שמזכיר בצורה, בטעם ובמרקם חטיף או קרקר אתם מוזמנים להכין לכם את המתכון החמוד הבא: קרקר גבינה פריך. 

אני השתמשתי בגבינת גלבוע מגוררת מהסופרמרקט אבל כל גבינה צהובה פיקנטית יכולה להתאים.

סרטון הכנה

לחץ כאן:

קרקר גבינה פריך‎
נגן וידאו

מצרכים

החומרים להכנת כ-24 קרקרים 
250 גרם גבינה פקנטית מגוררת (גלבוע מגוררת) – עדיף קרה מהמקרר
 
לקישוט ולטעם:
מלח גס
זעתר
לקט תבלינים איטלקיים
זרעי קימל
זרעי כוסברה
פפריקה חריפה או מתוקה

הוראות הכנה

1. מחממים מראש תנור לחום בינוני נמוך 150-170 מעלות. מניחים נייר אפייה על תבנית אפייה שטוחה.
 
2. מסדרים תלוליות של גבינה מגוררת על התבנית ומקפידים להשאיר מרחק בין כל תלולית (כי כשהגבינה תימס הקרקר יתפשט לצדדים). בדרך כלל נכנסים בנוחות לתבנית 10-12 בכל פעם.
 
3. מפזרים מעל כל ערמת גבינה את התוספת הרצוייה. כדאי לגוון ולהכין מספר רב של טעמים.
 
4. אופים את התבנית במרכז התנור כ-20 דקות, עד שהגבינה נמסה ומתחילה להשחים לפי הטעם. כדאי להיזהר מהשמת יתר ושריפה.
 
5. מוציאים את הקרקרים שמתקבלים לרשת צינון. חוזרים על הפעולה עד לסיום כמות הגבינה. 
 
6. לאחר הקירור הקרקרים פריכים מאוד ומתאים להגשה עם מרק, עם ממרחים ו/או עם ירקות.

בתאבון!

הטבות מיוחדות

קורס דיגיטלי

קורס דיגיטלי:
יסודות התזונה המבריאה

קורס מושקע ומעמיק הכולל סרטונים קצרים ומדוייקים עם מידע והנחיות,
ספר מתכונים ותפריטים - כל מה שצריך כדי לצאת לדרך עצמאית של תזונה מבריאה וטובה.

לשיעור ניסיון חינם לחצו כאן
לרכישה לחצו כאן

חוג בית \ הרצאה \ סדנת בישול

החל מהרצאות רציניות על תזונה מבריאה וכלה במופע סטנד-אפ קולינארי על אירוח וחברים. האורחים עליכם - התוכן עלי

השאירו פרטים ונדבר
לחצו כאן

מועדון

מועדון התזונה המבריאה

מועדון המיועד לכל מי שבחר בתזונה המבריאה כדרך חיים ומחפש חברות בקהילת תמיכה וליווי סגורה לקהל הרחב, בה אפשר לשאול שאלות, לקבל תשובות וחיזוק מחברים שנמצאים באותו השלב כמונו.
לחצו כאן
* המועדון מיועד לבוגרי הקורס הדיגיטלי

שיתוף מתכון

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב print

מוזמנים לעקוב

אני מעלה תוכן מעניין ומתכונים טעימים