fbpx

שלום חברים,
“מה? את מגיעה גם למתנ”ס קטן באשדוד?!” – שאלה בפליאה אחת הנשים שהגיעה לשמוע את ההרצאה שלי במרכז ‘טנה’ ביום שני השבוע. “בוודאי!!” עניתי בחיוך – “ובשבוע הבא אני טסה לאילת לתת שתי הרצאות: בספרייה העירונית ובכנס אחיות ארצי; בינואר אני בספרייה במשגב ובקיבוץ רמת יוחנן בפברואר.” אני במסע להפיץ את הבשורה של התזונה המבריאה – ואני שמחה על כל הזמנות ללמד ולפגוש אנשים.

 

בין אילת לרמת יוחנן אתן עוד המון הופעות, הרצאות וסדנאות במקומות עבודה, בישובים, בחדרי מורים ואפילו חוגי בית. וכמובן יש – הרצאות מבוא וקבוצות ליווי מוזמנות או בהפקה עצמאית שלי.

 

ב- 20/11 תפתח התנופה – קבוצת הליווי לתזונה מבריאה של תמי סירקיס – לקראת התנופה נקיים שתי הרצאות מבוא לתזונה מבריאה – האחת בשישי בבוקר, במאי קמפוס, עם כיבוד חלבי, והשניה ביום ראשון בערב, במסעדת מנזה עם כיבוד בשרי כשר. אז מה יותר נוח לכם? בילוי בשישי בבוקר או יציאה בראשון בערב? טעימות מזון חלבי קר או מזנון בשרי חם? – אני אפגוש אתכם בזרועות פתוחות ואגלה לכם את הסוד של התזונה המבריאה ואיך אתם יכולים לקחת שליטה על החיים שלכם כבר היום! בעיקר תגלו שאצלנו האוכל פשוט טעים ושלא צריך לסבול כדי להיות בריאים.

 

 

 

למפגש הבוקר החלבי לתזונה מבריאה- לחצו כאן

 

למפגש הערב הבשרי לתזונה מבריאה – לחצו כאן

 

 

 

רוצים גם? איזה כיף!!
לא פעם, אני מקבלת מכם מיילים “מתי את מגיעה לבאר שבע? ירושלים? סובב כנרת או אצבע הגליל….” התשובה פשוטה – “בואו נתארגן ונעשה את זה!

לקבלת פרטים ותיאום הרצאה או סדרת הרצאות – לחצו כאן

 

אני מקווה לראות אתכם בהרצאות המבוא הקרובות ואח”כ במפגשי
התנופה – קבוצת הליווי לתזונה מבריאה של תמי סירקיס.

 

להתראות,

 

תמי

מבצע מיוחד
בעקבות המצב

הקורס שלי
"המדריך ליסודות התזונה המבריאה"
במחיר מיוחד

49 ש"ח בלבד!

המבצע לזמן מוגבל.

דילוג לתוכן