משוב נהדר שעשה לי את היום

שלום חברים,
השבוע העברתי שתי הרצאות בנושא תזונה נכונה, גמילה מפחמימות והחשיבות של אכילת שומן טוב כדי לרדת במשקל. כרגיל, הנושא מתקבל בספקנות ומעורר המון שאלות ותהיות: "אם מה שאת אומרת נכון, אז למה לא כולם אומרים את זה?" (שאלה טובה, כבר היום הרבה רופאים אומרים, בקרוב יותר יגידו – אנחנו בתחילתה של תקופה); "נשמע הגיוני שאוכל 'דל שומן' צריך להיות אוכל שלא ישמין לאותנו… לא?!" ( ההפך גוטה, ההפך: אוכל דל שומן הוא בד"כ עתיר פחמימות – מה שעושה אותו אוכל שמעודד הפרשת אינסולין. אינסולין הוא "הורמון אנאבולי" ולכן מכניס את הגוף למצב של אגירת שומנים והשמנת יתר); "תראי לי מחקרים" (סבבה – איפה להתחיל?).

אז לפני שאני משתפת בתוצאות יפות של מחקר, אני רוצה לספר לכם שביום שישי הקרוב 28/7 בשעה 9:30-12:30 אני מעבירה עוד הרצאת מבוא לתזונה מבריאה. השבוע, קיבלתי משוב מרגש מגליה אשר סיפרה לי שהיא שמעה את הרצאת המבוא שלי במאי 2016 ומאז כבר ירדה 20 קילו במשקל והיא מרגישה נפלא. היא כתבה לי שההרצאה שלי שינתה את חייה ולכן ממליצה לכל מי שהיא מכירה להגיע.

משוב

לקבלת פרטים נוספים ולשריון מקום – לחצו כאן


 

weight-loss-graph-low-carb-vs-low-fat

מחקר שפורסם ב-2003 בדק והשווה בין תזונה דלת פחמימות ועתירת שומנים לבין תזונה דלת שומן (עם הגבלה קלורית) . הניסוי נערך על על שתי קבוצות של נשים בריאות, אשר הופנו למסלול זה או אחר באופן מיקרי. המבחן בדק את הקשר בין צורת התזונה לבין ירידה במשקל ותחלואה לבבית בקרב שתי קבוצות נשים בריאות.

המחקר נערך במשך 24 שבועות ונמצא הבדל מובהק בירידה במשקל. בקרב הנשים שאכלו תזונה דלת פחמימות ועתירת שומן הירידה הייתה יותר מ-2 קילוגרמים לעומת הקבוצה שאכלה דל שומן. התוצאה אינה מפתיעה במיוחד, כי בכל המחקרים שעשו השוואה בין שתי הצורות, התוצאות דומות: תזונה דלת פחמימות ועתירת שומנים יעילה יותר בירידה במשקל. ואם לא די בירידה הניכרת במשקל תזונה דלת פחמימות ועתירת שומנים תורמת לשיפור המדדים בבדיקות הדם בקשר לתחלואה לבבית וסוכרת סוג 2.
לינק לפרסום המדעי


אתם מוזמנים להגיע בשישי הקרוב להרצאת המבוא לתזונה מבריאה ולגלות את הסוד של התזונה המבריאה

לקבלת פרטים מלאים לחץ כאן

 

  • Share